قیمت سکه یک هزار تومان می‌ شود؟!
 
قیمت سکه یک هزار تومان می‌ شود؟!

در حالی که لایحه حذف سه صفر از پول ملی در دولت چندی قبل مطرح شد و به تصویب رسید به نظر می رسد عدم تحقق کامل هدفمند سازی یارانه ها، مدتی اجرایی شدن این طرح را با تعویق مواجه کند چرا که به نظر می رسد دولت در تلاش بود پس از اجرایی شدن کامل هدفمندسازی و به عنوان بخشی از تحولات پولی و بانکی حذف صفرها را به اجرا گذارد.

این تعویق در حالی است که برخی دیگر معتقدند که فشار روانی افزایش قیمت کالاها و قیمت ارز دولت را به صرافت تعجیل در اجرایی شدن این لایحه می اندازد و به همین دلیل گفته می شود در صورت تصویب نهایی این لایحه در مجلس از نوروز ۹۳ صفرها با پول ملی خداحافظی خواهند کرد؛هرچند که دولتی ها چند ماه پیش از آن با پاستور خداحافظی کرده اند.

در همین رابطه یک عضو هیات رئيسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصميم‌گيري درباره حذف صفر از پول ملی را موکول به تشکیل دولت آینده و برنامه‌های اقتصادی آن دانسته و گفته است: باید دید دولت بعد به ریاست چه فردی و با چه برنامه‌های اقتصادی است تا درباره حذف صفر از پول ملی تصمیم‌گیری کند.

پيش از اين نیز رئيس کل بانک مرکزی درباره حذف صفر‌ گفته بود: در صورتی که مجلس اين طرح را در نیمه اول سال ۹۱ به تایید برساند، از تاریخ یکم فروردین ماه سال ۹۳صفرها حذف خواهد شد.

محمود بهمنی در پاسخ به سوالی، با بیان این‌که در حال حاضر بانک مرکزی حذف صفرها را به دولت داده و در آنجا در حال بررسی است، گفته بود: دولت پس از تصمیم‌گیری نهایی آن را به مجلس خواهد داد و ان‌شا‌ءالله بر روی آن کار خواهیم کرد.

غلامرضا اسداللهی نماینده مردم تربت جام و تایباد با اشاره به اینکه عمر دولت دهم تا اردیبهشت سال آینده تمام خواهد شد، گفته است: با طرح مبحث اصلاح نظام بانکی در ذیل طرح تحول اقتصادی بحث‌های مختلفی درباره حذف سه یا چهار صفر از واحد پول ملی مطرح شد ولی درباره به مصلحت نبودن آن بحث‌های مختلفی مطرح شد تا از دستور کار خارج شد.

حال با فرض ثبات قیمت سکه و دلار تا ۱۶ ماه دیگر متقاضیان می توانند این دو قلم را با حدود قیمتی ۱۰۰۰ تومان و ۳ تومان خریداری کنند و تا آن زمان دست نگه دارند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 20 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 1419
بازدید کل : 71794
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket